پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
توسعه، رشد و دستاورد این‌بار در پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش

توسعه، رشد و دستاورد این‌بار در پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش

- 1402/11/11

پارک علم و فناوری خراسان در قالب پاویون با حضور 9 شرکت فناور و دانش‌بنیان خود در پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور یافته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، حسینعلی اخلاقی امیری معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان گفت: پارک علم و فناوری خراسان با دارا بودن بیش از 80 شرکت فناور و دانش‌بنیان در مراکز رشد خود در تعامل با بازار انرژی، نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در حوزه‌های مختلفی از جمله شیرآلات صنعتی، تجهیزات ثابت، تجهیزات دوار، تجهیزات برق، قدرت، ابزار دقیق، کنترل و مخابرات، مدیریت انرژی، بهینه‌سازی فرآیندهای انرژی، طراحی و ساخت سیستم‌های کاهش مصرف انرژی، شیمی، مواد و متالورژی، کامپوزیت، سرامیک، تعمیرات و نگه‌داری و سایر محصولات پیشرفته مرتبط با حوزه نفت و گاز فعال است و به عنوان پارک هاب انرژی کشور شناخته می شود.

معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان ادامه داد: پارک علم و فناوری خراسان با هدف توسعه بازار شرکت‌ها در حوزه پتروشیمی در پنجمین نمایشگاه پتروشیمی پالایش پترو پالایش کیش شرکت کرده است.


شایان ذکر است پاویون پارک علم و فناوری خراسان از 9 الی 11 بهمن‌ماه در محل مرکز نمایشگاه بین‌المللی جزیره کیش میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

دانلود پیوست خبر فاطمه باغبانی فاطمه باغبانی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.